mijn batterij van mijn samsung wave is snel leeg. het icoon met 3g brandt steeds rood met een pijltje, kan dit hier mee te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Staat date roaming aan? Als de 3G steeds aan staat, verbruikt die continu energie. Dus zet die uit. Gebruik: www.google.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, 3g kost veel batterij, als je het niet nodig hebt, zet het dan uit! Ook kan je proberen om de verlichting van je scherm lager te zetten en je bluetooth uit te zetten als je het niet gebruikt

Toegevoegd na 22 seconden:
Lager = minder fel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de accu aan zijn eind is, gooi hem een nachtje in de vriezer. Hierdoor ontlaadt hij helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze telefoon staat er om bekend dat de batterij absurd snel leeg is en hij heeft ook heel vaak de kwaal dat hij steeds uitvalt bij de meerderheid. Op het moment dat het pijltje rood is, betekent dat dat er verbinding is en data wordt verzonden/ontvangen. Hierdoor gaat de batterij inderdaad nog veel sneller leeg.