kpn kaartje doormidden knippen

wie heb daar ervaring mee
heb abonnement maar te duur rekening
nu hebben ze gezegt kaartje door minden knippen
dan dan alleen 15 euro betalen

Toegevoegd na 15 minuten:
sim kaart doormidden knippen .
en dan alleen 15 euro in maaand betallen
wie heb dat ook wel eens gedaan ?

Toegevoegd na 32 minuten:
kan iemand mij gewoon antwoord geven
zo moeilijk is de vraag niet
ik weet dat wel kan maar ik wil geen probleem
daar die vraag
wie er ook ervaring mee heb

Toegevoegd na 1 uur:
mensen ik maak geen fouten alleen ik ik zet geen lees tekens er niet in dat is alles
maar oke leg nog een x uit
ik wil sim kaartje door midden knippen dan dan niet meer gebruiken die nummer dat is alles
dus betaal ik alleen maar 15 euro in maand
meer betaal ik ook niet aan kpn
mij vraag was wie heb die ervaring ook
hoop dat ik nu duidelijker ben
word gek van uitleggen nu

Toegevoegd na 1 uur:
nee is geen 1 april grap waarom denk iedereen dat nu
eigelijk ik gebruik die nummer gewoon niet meer
als ik hem door midden knip
maar moet wel steeds 15 euro betalen is niet anders zit ik wel aan vast
ik doe dan gewoon anders kaartje in

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ok je hebt gewoon een abonnement van 15 Euro en als je teveel over je bundel heen zit en het dus niet meer kan betalen , adviseren ze je het kaartje doormidden te knippen. Dan betaal je alleen nog wel je abonnementskosten van 15 Euro voor de duur van je contract maar kun je dus nooit meer bijkomende kosten maken omdat je er niet meer mee kunt bellen als je hem doormidden hebt geknipt.
Als dat voor jou de oplossing is omdat je er anders gewoon toch mee blijft bellen, knip je hem lekker door en is het opgelost voor je :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De vraag is een beetje onduidelijk Anita. In ieder geval moet je de sim kaart nier doormidden knippen,dan past hij niet meer goed in je mobieltje en werkt helemaal niet meer.
Ik begrijp dat je een abonnement hebt voor 30 euro per maand en dat je denkt door je sim kaart doormidden te knippen de helft daarvan kunt besparen? Degene die je dat heeft verteld, heeft vast een grapje gemaakt. Misschien kun je beter een prepaid aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een 1 april grap. Dus nee, niet door midden knippen cq niet reageren