waar vind ik een goedkope vaste telefoon die gesprekken opneemt?

Simpel in gebruik. Het is niet om openbaar te maken maar om voor mezelf bewijs te hebben dat iemand daadwerkelijk heeft gezegt wat ie heeft gezegt. (persoon hangt aan elkaar van "dat heb ik nooit gezet, om mij in kwaad daglicht te zetten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er bestaan ook telefoon recorders http://link.marktplaats.nl/434296444
Deze kost 65 euro maar ze zijn vast ook goedkoper 2e hands te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf heb ik een LG Shine, ik heb die al 2 jaar en hij kostte toen 90 euro. Ik weet niet hoeveel die nu kost maar waarschijnlijk heel wat minder, dat kun je even opzoeken. Als je belt, kun je bij opties kiezen voor opnemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat via Skype en "Pretty May Call Recorder and Sharer"
dit is een record programma'tje waar je al je gesprekken via skype makkelijk op kunt nemen. Ze staan dan ook gelijk op je pc. Zelf vind ik het handig, en aangezien je om een vaste telefoon vraagt, zou het misschien net zo handig zijn op de pc.

http://www.prettymay.net/download.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een 2e hand modem in je pc zetten, en opnemen als ze bellen ;)
maar kan ook met een goedkope huistelefoon, alleen moet je 2 draden en een condensator ertussen zetten en dat op je pc naar line in
succes