Voor hoe veel kan ik mijn Blackberry Curve verkopen?

Ik wil graag en nieuwe telefoon en heb nog 170 euro nodig, en heb nu nog een blackberry curve, zou ik hem daar voor kunnen verkopen? hij is bijna splinter nieuw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee ik denk niet dat dat lukt ik heb vrijdag voor mijn zoon een curve gehaald voor €. 179, ik denk dat het echt te veel is wat je ervoor wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt ook van het type curve af. Is het bv de 8520 dan is hij voor dat geld nieuw te koop. Dan mag je blij zijn als je er nog 100 euro of 125 euro voor krijgt. Anders leggen mensen er liever iets bij om hem nieuw te kopen met volledige garantie.