Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik op een afstandje van een paar meter kan zien d.m.v. een lampje b.v. dat ik een telefoontje gemist heb.

Hiermee bedoel ik een apparaatje of iets wat ik zelf kan maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
745
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hebben de meeste telefoons dat dan niet al?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn telefoons die deze voorziening hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op marktplaats verkopen ze een telefoon voor slechthorenden en slechtzienden voor 25 euro je kunt er bv gehoor apparaatje op aansluiten als je wilt en hij geeft ook een lichtsignaal als hij overgaat. http://link.marktplaats.nl/433845004 dit is de link, misschien is dat iets voor je

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het tenminste gaat om een vaste telefoon. Bij je mobiel kun je het sowieso altijd al zien leek me, dus ik ging er vanuit dat je een vaste telefoon bedoelde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n lampje is gewoon te koop, bijgaand een voorbeeld zoals in de US geleverd wordt maar is vast ook in Nederland te vinden. Voor gsm's zijn ze er ook, maar dan uiteraard draadloos.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Dat kun je niet zelf maken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Wel overal kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben zo'n lampje gehad die reageert op het moment dat er een belletje of sms binnen komt.
Dit hebben we geloof ik in een motorzaak gekocht veel motor rijders gebruiken die als ze de mobiel in de jaszak hebben zitten tijdens het rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding