HELP ! ik heb een nokia e 72, en ik wil graag een soort van ''code'' zodat ik bijv. me smsjes en afbeeldingen kan beschermen.

Kan dit, ? en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De beste manier om dit te regelen is door je telefoon altijd bij je te houden en nooit af te geven aan een ander.

Ik heb zelf ook een E72 en ik ken zo'n code niet (behalve de pincode van je mobiele telefoon). Wel weet ik dat sommige providers een soortement van inbox online aanbieden, misschien dat dat wat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt deze site http://www.umnet.com/download-software/5616-FileLock een App ( FileLock)downloaden en alles op je telefoon beveiligen met een wachtwoord.