Klok een uur vooruit.

Moet ik van het weekend de klok van mijn iPhone een uur vooruit zetten of gebeurt dit automatisch op een iPhone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Dat moet je zelf nog even doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moet je zelf aanpassen. En denk om de wekkerfunctie als je die gebruikt, afgelopen overgang van zomertijd naar wintertijd hebben veel iPhone gebruikers zich verslapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Lijkt me stug, want toen had je een uur langer. De kans op verslapen is aanmerkelijk groter nu de wintertijd weer zomertijd wordt, omdat de nacht van zaterdag op zondag een uur korter zal duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch was het zo.. Het was groot nieuws op de krant en tv.. http://www.funx.nl/index.php/nieuws/digitaal/11412-iphone-gebruikers-verslapen-zich-door-wintertijd
Volgens mij gebeurd dit automatisch hoor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gaat gewoon automatisch. Enige waar je inderdaad op moet letten is de wekkerfunctie. Voor de zekerheid zondag een keer opnieuw opstarten en alles werkt zeker naar behoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gaat idd automatisch!