Hoe kan ik "vaste" telefoontjes stoppen die ik ongeveer drie keer per dag krijg van ?? Privé nummer

Op doordeweekse dagen word ik gemiddeld drie keer per dag gebeld. 'S ochtends. 's middags en 's avonds. Als ik reageer, lijkt het alsof ik wordt doorgeschakeld. een hoop gekraak en geruis en dan een wordt er een bandopname afgespeeld Naast dat het een andere taal is, is het door het geruis en gekraak niet te volgen. De dame op de band vertelt een paar dingen en verbreekt vervolgens zelf de verbinding. Als ik niet reageer wordt mijn voice-mail "ingesproken". Ik kan niet terug bellen. Nee...Ik heb mij nergens voor "aangemeld" en/of mijn 06 nummer doorgegeven.
Wat kan ik hier aan doen ??

Toegevoegd na 12 uur:
Ik sta al ingeschreven in het bel-mij-niet- register.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het klinkt flauw, maar meteen wegdrukken. Ik heb hetzelfde gehad, en steeds meteen weggedrukt. Kennelijk hebben veel meer mensen hier last van, ik hoorde laatst een klacht hierover op RTvNH, en daar werd uitgelegd dat zolang er contact is met dat bedrijf en jou, zij jouw gegevens schijnen te kunnen achterhalen en er dingen mee doen die jij niet wilt. Klinkt redelijk vaag realiseer ik me, maar het was iets van die strekking.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik zie net je toevoeging, ik ben ook bij het bel-me-niet-register ingeschreven. Ik denk dat deze lui òf niet te traceren zijn, òf ze verdienen zo veel met hun duistere praktijken dat een boete meer of minder niet uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou je provider even bellen zij kunnen je zeker helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je contact opneemt met je provider kunnen ze het nummer blokkeren.
misschien is het wel zon callcenter of zo die kan je door 'bel me niet register' laten stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je nummer in het bel me niet register. (even googelen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt erg als waar ik nu door gespamd wordt, behalve dat de bandopname Nederlands is: een standaard-riedeltje waarin uitgelegd wordt dat je op ieder moment tijdens het gesprek kunt aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden en doorverbonden kunt worden met het belmenietregister.

Dus gewoon een belbot die niet goed is afgesteld, van een callcenter dat telefoontjes begint met het belmenietverhaal. Misschien bestaan er verschillende versies van dat bandje en sta jij (onterecht) als spreker van een andere taal 'bekend' bij het callcenter.

Anyway, je kunt je het beste inschrijven bij het belmenietregister. Let er wel op dat het een week of acht kan duren voordat je inschrijving is verwerkt.