Wat betekend dit: Dienst momenteel niet beschikbaar ?

Als ik iemand bel met een t mobile verbinding krijg ik dit bericht te horen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Mijn telefoon doet het wel, maar de persoon die ik wil bereiken krijg ik niet te pakken, want als ik naar andere personen bel lukt het wel.
Het is alleen bij de persoon die ik probeer te bellen.
En gisteren kon ik die persoon nog wel bellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
4K

Het beste antwoord

Dat zit er op dit moment een storing in die verbinding, waardoor er geen telefonisch contact tot stand gebracht kan worden. Probeer het over een kwartiertje nog een keer, dan is de storing misschien verholpen en is de mogelijkheid om te telefoneren wel weer beschikbaar.

Toegevoegd na 1 uur:
Als je ongerust bent, kijk dan even via http://www.voelspriet.nl/persoon/postcode/stap3achternaam.htm of er buren met een vast telefoonnummer zijn. Dan kan je die opbellen om te vragen of ze even willen nagaan of alles op het adres van de persoon die jij graag wilt spreken in orde is.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer al vanaf 5 uur te bellen, maar lukt niet.

Andere antwoorden (3)

Er is iets mis met de verbinding! Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het aan die persoon ligt, want ik kan nog 2 mensen en die hebben ook t mobile en die hebben geen storing en kan ik gewoon bereiken.
Of kan het ook liggen dat hij in een gebied zit waar je hem niet kan bereiken
En misschien is die gene in gesprek met iemand anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al vanaf 5 uur aan het bellen dus lijkt mij niet.
En hij is wel eens vaker ingesprek geweest, en kreeg ik wat anders te horen.
Ik had het net ook met t-mobile dus er zal wel storing zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay bedankt,zal wel aan hun liggen dan.
Wel raar want 2 mensen die ik kan hebben ook t mobile en die hebben geen storing. Maar ja misschien heeft de een wel en de andere geen storing.