ik wil een blackberry bold 9780 kopen met onbeperkt internet, maar ik snap de t-mobile deal niet?

ik ben op zoek naar een goed abonnement voor een blackberry bold 9780. ik keek eerst bij mtv mobile maar hoor daar te veel slechte verhalen over (te hoge rekeningen etc.) Nu zat ik te kijken bij t-mobile maar daar staat het erg onduidelijk. Er staat namelijk bij relax 190, dat je dan 190 min / sms / mms / MB hebt. maar iedereen zegt dat je onbeperkt internet hebt bij t-mobile. ook staat er 25,00 per maand als je op meer info drukt, maar daar achter staat weer dat internet 6,95 kost (en daar achter staat dan totaal 31,95). Deze 6,95 kan je nergens aanklikken dus bij de prijs per maand blijft 25,00 staan. nu is mijn vraag, als ik deze 25,00 per maand zou betalen heb ik dan wel of geen onbeperkt internet, en moet ik die 6,95 dan nog apart betalen of zit die bij die 25,00? Verder komt er dan nog het 2e jaar 11,95 per maand bij voor instant email, maar dat is toch niet het internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb niet door gezocht naar de specifieke deal / abonnement waar je het over hebt, maar T-Mobile RElax 190 staat voor 190 min/sms/mms. Als er verder geen kanttekeningen worden gemaakt in de trend van 'inclusief internet', dan kun je er zeker van uit gaan dat je hiernaast ook een internet bundel moet aanschaffen (die dus blijkbaar 6,95 p maand is?). Voor 25,- heb je dus GEEN onbeperkt internet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Heb je trouwens het 1e jaar instant email 'gratis'? Instant Email op de blackberry is een push systeem waarbij je emails direct op je telefoon krijgt. Erg handig! Als je dit niet hebt dan moet je (net als bij alle andere telefoon) wanneer je een mailtje aanklikt eerst even wachten voor het mailtje gedownload is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het beste is om gewoon even te bellen naar tmobile en vragen wat voor alternatieve abonnement constructies er mogelijk zijn die beter aansluiten op jouw eigen doeleinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat lesboules zegt klopt helemaal. Bij dit abonnement moet je inderdaad nog een apart internet abonnement nemen (waarschijnlijk wil je eindeloos internet). Verder moet je ook nog een BIS abonnement (BlackBerry Internet Service) nemen om te kunnen pingen.

Heb in de bron een linkje gezet waar je abonnementjes voor de 9780 kan vergelijken.