Ik heb samsung chat 335 WIFI. Internet via wifi en toch snel prepaid bedrag op?? Terwijl ik niet veel bel-sms

Hoe kan het dat mijn prepaid beltegoed er doorheen vliegt terwijl ik niet veel bel of sms maar wel via wifi op internet ga, dit is toch gratis, wat doe ik verkeerd?? heb al vanalles gegoogled maar snap het niet, graag duidelijke uitleg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je wifi verstoord wordt (af en toe valt het signaal eens weg, of je gaat ergens anders zitten,...) Dan schakelt de wifi over op het beltegoed van je gsm, om ervoor te zorgen dat je internet niet wegvalt met wat je aan het doen was. Ik ken je gsm niet maar je moet is bij je instellingen kijken ofzo om 2G of 3G uit te zetten als je gaat wifi'en
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt maar een paar mb om te wifi'en (dit is snelheid enzo) ga je hier overheen dan ga je ongeveer 4x zoveel betalen