Als ik een simlock vrije blackberry koop, kan ik mijn huidige abbonement dan omzetten in een blackberry abbonement?

Mijn huidige abbonement is hi bel+sms+internet en kost 20 euro per maand, hoeveel gaat het dan met blackberry abbonement?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja dat kan. Het omzetten duurt ongeveer 2 werkdagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwaar die min? het klopt!
Je kan geloof ik dan geen blackberryping hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, kost je alleen 14,95 meer in de maand. Even naar de winkel gaan of bellen 06-1200 1200. Pingse!