Hoeveel smsjes?

Bij het T-Mobile abonnement Bel & Sms 45 staat er dat ik 325 minuten krijg en 100 sms. Stel, mijn 100 sms'jes zijn op... Kan ik dan verder smsen van die 325 minuten of ga ik er dan gewoon overheen?

Toegevoegd na 1 minuut:
De kosten voor een sms zijn hetzelfde als voor 1 belminuut.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-mobile is de enige provider (voor zover ik weet) die twee verschillende tegoeden hanteert. Eentje van belminuten, de andere is smsen. Tmobile is ook meer een belabonnement dan gedeeld/sms.

Om je vraag exact te beantwoorden: Heb je 101 smsjes verstuurd, zit je er één overheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor belminuten of sms'jes buiten de bundel betaal je € 0,30 per minuut/sms

Je kan wel voor 9.95 per maand een 1000 sms bundel erbij kopen ( Die heb je eruit bij 34 sms'jes per maand bovenop de 100 sms'jes die je al hebt )

Dus stuur je meer dan 134 sms'jes per maand, dan zou ik de sms bundel erbij nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan niet je sms'jes gebruiken i.p.v. je minuten.