ik zou graag een liedje op mijn iphone 3g als ringtone willen hoe moet dat?

ik wil graag een van mijn eigen liedjes op mijn iphone 3g als beltoon maar als ik naar beltoon ga dan kan ik niet kiezen uit een van mijn eigen liedjes alleen maar uit de standaard beltonen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik heb een programmaatje gedownload dat iringer heet. Heel simpel, ik kan er goed mee werken. Je kunt er allerlei muziek mee omzetten naar een ringtone in de iphone. Je kunt er ook een deel van een liedje mee gebruiken, bijvoorbeeld het midden van een zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er net een app voor gedownload music ringtone maker gratis en het werkt goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op deze site.

Hier staat alles met een uitgebreide uitleg en printscreens. Je kunt dus je eigen mp3 verzameling gebruiken als ringtone.