Heb net mijn BB bold 9700 case verwisseld, de toetsen gaan nu extreem stroef...

Sommige drukken echt bijna niet meer in, gaat dit over naarmate het gebruik of blijft dit zo en ga ik een keer met mij BB gooien?(Of loop ik serieuze BB vingers op:p) "wel goeie training voor mijn handen dit :') "

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het nieuwe frontje past dus niet goed. Het is niet goed voor je toetsen als ze klem zitten. Uiteindelijk zal het wel overgaan,maar wel door enige schade :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zitten niet echt klem, maar ik moet heel hard erop drukken en de q en de p moet ik echt bijna op gaan staan wil ik ze indrukken:p maar is het dan beter om hem er weer af te halen? Het is een origineel bb frontje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze echt zo klem zitten is het inderdaad beter om het andere frontje er weer opp te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!! Ik moet dan een nieuwe kopen weer want mijn ouwe toetsenbord was gebroken daarom had ik een nieuwe erop gedaan!!