Kan je een nokia mobiel opladen via een USB verbinding?

Ik ben de oplader van mijn mobiel kwijt en nu dacht ik kan ik mijn mobiel ook opladen met het stekkertje dat in de computer gaat (de USB) en dan op een stopcontact aansluiter...
ik weet alle juiste termen niet dus ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
als ik mijn mobiel op die manier aansluit dan zegt hij eerst; geen reactie van host
en dan vraagt hij USB-modus selecteren:
1.PC suite
2. afdrukken/media
3. gegevensopslag
kan hij hem dan wel opladen op deze manier?

Toegevoegd na 8 minuten:
ik heb een nokia 2700 classic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

Dat hangt van het type model af. Die van mij wel.
Kies maar modus 1. PC Suite.

Toegevoegd na 8 minuten:
Nee, opladen gaat uitsluitend via de kleine stekker van de adapter.
Zie in de handleiding.
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_2700_classic_UG_nl.pdf

Toegevoegd na 8 minuten:
Pagina 8.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
= best wel lame van Nokia :S

Andere antwoorden (3)

Gegeven opslag is ook oplaad functie (meestal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nope doet hij niet .....
Ja dat kan dus ,mede omdat van dit model een OVI suite beschikbaar is. Met andere woorden op het moment,dat U de Nokia "verbindt" d.m.v. een (micro)Usb kabeltje én de juiste OVI suite op Uw Pc heeft. De 2e en derde optie is dan niet langer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een nokia en het kan NIET!
Je kan hem alleen opladen via de gewoon oplader ingang die in je mobiel zit.
De usb ingang in je nokia is puur gemaakt voor het verzenden en ontvangen van gegevens via de usb verbinding die verbinding maakt met de computer.
Bij nokia kan je in het algemeen er niet meer opladen.