Ik las dat je je mobiel kunt activeren en laten rinkelen via een bepaalde site. Hoe heet die site?

Ik ben mijn mobiel ergens (in huis denk ik) verloren alleen hij staat uit dus ik kan hem niet laten rinkelen. Dus daarom bedacht ik deze manier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (3)

Ben bang dat je dan pech hebt...

Ik heb wel iets gehoord dat een nieuwe HTC dat kan, maar als je die niet hebt zul je toch echt moeten blijven zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze bedoelde ik: maar daar zal hij ook aan moeten staan. Uit is uit, wat dus ook betekend dat hij niet meer kan zenden en ontvangen, waardoor hij hem ook niet op die manier aan kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een iPhone kan het sinds kort wel, heet Find my phone en staat bij Apple.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de HTC Desire HD of Desire Z is het tegenwoordig om op afstand af te gaan, genaamd HTC Sense online (het heeft wel zijn mankementen, maar goed). Behalve dit standaard systeem, kan je vaak programma's vinden, die je telefoon kunnen tracen.

Wanneer je geen apart programma op je telefoon hebt staan, waarmee je je telefoon op afstand kan bellen, ben ik bang dat je niet via deze weg de telefoon kan terugvinden.