Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor hoeveel kun je nu je iPhone 3GS nog verkopen krasvrij en simlockvrij?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
871
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is helemaal krasvrij en is simlock vrij van zich zelf. Hij is misschien net 4 maanden oud! Ik heb hem bij mijn abbo erbij gekocht, alles zit er nog bij in de doos, oplader, gebruiksaanwijzing enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En 8gb

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat ligt eraan hoeveel GB deze is, hoe oud de iPhone is, of deze nog garantie heeft (met bon), of het doosje en accessoires er nog bij zitten en of deze origineel simlockvrij is of via een programma.
Een handige tip: kijk even rond op Marktplaats en je weet de gemiddelde prijs!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is altijd een goed ijkpunt, maar wacht niet te lang. Want als je iPhone 5 uitkomt deze zomer zal het aanbod van de 4e generatie toenemen en wordt je 3GS er niet meer op waard.

Ik heb laatst m'n 3GS 32GB voor slechts 150 verkocht (licht beschadigd en aan een bekende) maar daarvan had ik wel spijt, mocht wel iets meer zijn achteraf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
250-300 brengt ie nu nog wel op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eens op marktplaats rondgekeken en je kunt een Iphone 3GS kopen voor ongeveer €150
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding