Voor hoeveel kun je nu je iPhone 3GS nog verkopen krasvrij en simlockvrij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is helemaal krasvrij en is simlock vrij van zich zelf. Hij is misschien net 4 maanden oud! Ik heb hem bij mijn abbo erbij gekocht, alles zit er nog bij in de doos, oplader, gebruiksaanwijzing enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En 8gb

Antwoorden (4)

Dat ligt eraan hoeveel GB deze is, hoe oud de iPhone is, of deze nog garantie heeft (met bon), of het doosje en accessoires er nog bij zitten en of deze origineel simlockvrij is of via een programma.
Een handige tip: kijk even rond op Marktplaats en je weet de gemiddelde prijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is altijd een goed ijkpunt, maar wacht niet te lang. Want als je iPhone 5 uitkomt deze zomer zal het aanbod van de 4e generatie toenemen en wordt je 3GS er niet meer op waard.

Ik heb laatst m'n 3GS 32GB voor slechts 150 verkocht (licht beschadigd en aan een bekende) maar daarvan had ik wel spijt, mocht wel iets meer zijn achteraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
250-300 brengt ie nu nog wel op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eens op marktplaats rondgekeken en je kunt een Iphone 3GS kopen voor ongeveer €150