SMS jes op vaste telefoon, hoe kom ik er vanaf?

Afgelopen donderdag heeft iemand ons een sms je gestuurd op de vaste telefoon.
De telefoon gaat dan over en het smsje wordt "voorgelezen"
Alleen vanaf donderdag tot nu toe wordt ik 4 keer per dag gebeld met dit smsje, ik heb het nu wel gehoord.

Hoe kan ik dit stoppen?

heb het hele bericht afgeluisterd, maar kan alleen de keuze maken om nogmaals te luisteren.

Het smsje komt van de KPN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat raar, sms'jes op een vaste telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien raar, maar het kan wel. een stem spreekt dan je berichtje voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, klinkt heel knullig, is echt zo'n computer stemmetje :)

Het beste antwoord

Gewoon even bellen lijkt me de beste en snelste oplossing!

Klantenservice voor vaste telefonie, internet en tv: 0900 0244
Je betaalt voor een gesprek naar 0900-0244 € 0,10 per minuut plus eventueel de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.
Deze kosten kun je vonden op de website van je mobiele aanbieder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk kun je er wel afkomen als je de tips op deze site volgt. Bel me niet..