Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mobiele telefoon gaat niet over, hoe kan dat?

Het gebeurt de laatste tijd erg vaak, dat als ik iemand bel, dat er niets gebeurt, de telefoon gaat niet over. Als ik sms stuur, dan wordt die niet afgeleverd. Ik probeer dan een ander nummer te bellen, dat lukt vaak wel. Ik pak een andere telefoon en ga bellen, maar het gaat dan ook niet over. Diegene heeft telefoon gewoon aan staan. Ik heb het gecontroleerd, stond er naast toen ik belde. Uit- en aanzetten hielp niet. Toen hij mij ging bellen, daarna lukte het weer.
Hoe kan dit? Gebeurt een paar x per week, met div nummers.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb het vanaf 2 verschillende toestellen en dus met 2 verschillende sim kaarten geprobeerd. En 2 verschillende providers. Heb volop bereik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
31.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Al eens geprobeerd om een ander Sim-kaart in je mobiel te steken?
Het kan twee oorzaken hebben:

- Uw sim-kaart is defect (verouderd en dient kosteloos te vervangen worden)
- Uw GSM is defect (ofwel sim-kaart module of een ander deel dat zorgt voor de communicatie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Henneke,

Het lijkt alsof je belt vanaf een plek waar geen- of onvoldoende netwerkbereik is. Meestal vind je op het display van je mobiel in de buurt van de plek waar je providernaam wordt weergegeven wel een aanduiding of je met het netwerk van de provider bent verbonden en vaak ook de sterkte van het signaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
Heb je al eens geprobeerd je toestel te updaten? Op de pc aansluiten en een update uitvoeren. Misschien is het gewoon een software probleem. Dus idd zoals eerder gezegd is; andere simkaart proberen, software update. Als dit beiden niet helpt kun je 'm het beste opsturen voor reparatie. Dynafix is een bedrijf dat toestellen repareert. Succes! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding