mijn iPhone denkt dat hij in een docking station staat..

mijn iPhone denkt volgens mij dat hij in een docking station staat, want als ik naar muziek ga, dan is de volumebalk onderin het scherm
weg, hij speelt wel af, maar je hoort niets. pas als ik mijn oordopjes er in stop, komt de volumebalk weer te voorschijn en hoor ik muziek. als mijn oordopjes er niet inzitten krijg ik steeds een melding 'dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' ik snap er niets van, ik heb niet eens een docking station!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)

Antwoorden (3)

Wasrschijnlijk staat hij bij instellingen op hoofdtelefoon je moet daar is gaan kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien zit er iets in je usb sleuf waarmee je ook synchroniseerd waardoor je iphone denkt dat hij nog steeds in het docking station stat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt aan de zijkant van de iphone zo'n schuifje waarmee je alles op stil zet, probeer die eens om te zetten en kijk dan of het werkt. uit en aan zetten kan ook nog wel eens helpen.