sizz? (abonnement)

Ik was aan het kijken voor een telefoon met abonnement en kwam toen sizz tegen. blijkbaar een nieuw abbonement, heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt van alles te weten op hun site
er zijn connecties met Vodafone (netwerk bv)
en RTL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik inderdaad al gelezen maar mijn vraag is ook over de ervaring ermee en dat heb ik niet kunnen vinden. ;)

Het beste antwoord

Ja het is duurder dan gemiddeld omdat je extras "gratis" krijgt zoals filmpjes over het installeren van je Phone. Extra Apps en toegang tot RTL xl. Het is gericht op vrouwen die meer met hun mobiel willen maar het niet snappen en er geen poespas omheen willen. Normaal is buiten de bundel gebruik duur. Met sizz betaal je hetzelfde per minuut als binnen de bundel. De dekking is wel ok namelijk Vodafone netwerk. Kortom voor de vrouw die veel service en uitleg wil en van previeuws houdt op RTL xl waar je "normaal" voor moet betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je er ervaring mee?
of maak je dat op uit de site-info?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werk in een telefoonwinkel dus
ervaring maar niet veel want het bestaat nog niet eens een maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! daar had ik wat aan.

Andere antwoorden (1)

sizz is gewoon geld kloperij net als alle providers maar deze is toch wel een uitzondering deze is echt ******* hooorrrrr