Ik heb gehoord in December maar of je dat kan geloven? Ik weet het niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komt in augustus een iPhone 5 uit, zoals elk jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de zomer, ook zal hij een stuk goedkoper zijn dan de iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geruchten doen de ronde dat de Apple juli niet gaat halen en dat het waarschijnlijk september wordt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple is altijd geheimzinnig over wanneer precies. Dit jaar komt de iPhone 5, waarschijnlijk direct simlockvrij omdat de iPhone liefhebbers bijna allemaal een iPhone 4 abonnement van 2 jaar hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb gehoord ergens in de zomer, waarschijnlijk wordt het een stuk goedkoper. Ben een echte Apple fan, maar hoop wel dat ze weer wat moois maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ongeveer in december komt de iphone 5g uit!
je kunt het op tv zien als dat ongeveer is! { weet je gelijk oja nu kan ik het gaan kopen yes hij is uit!}

veel succes er mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens deze zomer - zoals altijd met iPhones. Oftewel, over een paar maanden!