wat is de nummer 09009888 ?

Ik heb een rekening gekregen van de telefoon en het staat de nummer : 09009888 ik heb dat nummer niet gebeld misschien mijn zoon. maar misschien weten jullie wat dat is. graag een antwoord. Bedankt ! :)

Toegevoegd na 10 minuten:
ja kan ook dat zijn maar ik heb gebeld om te kijken maar het was 80 cent per minuut dus ik ga echt niet bellen. maar ja . bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarom bel je niet gewoon terug? Is een normaal nederlands nummer. Zo te zien is het een afdeling van het Rode Kruis: Rode Kruis (0183) Afd. Woudrichem / Almkerk Kloosterhof 1, Woudrichem 0900-9888

Bronnen:
http://www.woudrichem.net/gezondheid.html

ik heb het nummer gegoogled,er verschijnt dan heel veel informatie over dit nummer.consumentenbond misschien.

2 verschillende antwoorden boven mij. Ik heb zelf ook gekeken, en je kon er ook tros radar mee bellen. Ik denk dat het een nummer is waar je doorverbonden wordt naar andere nummers.

Het is een telefoonnummer dat werkt met toestelcodes. Je moet er dus een toestelcode aan toevoegen om bij een bepaalde persoon of bedrijf terecht te komen. Toets dit in Google: 'tel nummer 09009888 toestelcode' dan krijg je zo een hoop van die toestelcodes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100