Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is me batterij zo snel leeg?

mijn battery is heel ergs snel leeg van mijn blackberry.. hij heeft de hele nacht in de oplader gezeten en nu.. 10 over 4 smiddags heb ik nog maar 1 streepje .. hoe komt dat zo snel??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
985

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Je zit er heel erg veel op of je hebt constant je Bluetooth aanstaan. Ook kan het veel stroom kosten als je constant online bent bij bepaalde Apps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de batterij te lang oplaadt kan dat beschadigingen opleveren.
misschien is dat de reden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er verder niets bijzonder meedoet, alleen af en toe bellen en sms'en dan is het wel erg snel.
Als je ook regelmatig aan het internetten bent, en veel emails ontvangt en verstuurd, daarnaast je Bluetooth gebruikt en nog wat andere zaken, dan zou de batterij een kleine dag mee moeten gaan.
Als het een nieuwe blackberry is en je doet er niet veel bijzonders mee, dan zou de accu defect kunnen zijn en zou je deze ter "reparatie" aan kunnen bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het helpt om je beeldscherm licht zo laag mogelijk (voor jou) te zetten.

Kijk ook of er constant verbindingen aanstaan zoals
bluetooth en wifi, die trekken je batterij heel snel leeg omdat ze constant informatie ophalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja smartphones nemen nu eenmaal veel stroom. De BB is daar geen uitzondering op. Je kunt het wel wat verlengen door extra functies uit te zetten, maar dan zul je even goed 's nachts de BB aan de lader moeten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
controleer of de snelkoppelingen nog openstaan van een paar programma's . dit heb ik namelijk ook gehad, als je die programma's op de achtergrond laat draaien , gaat ie erg snel leeg.
ff paar seconden op het blackberry-logo-knopje drukken, en dan de programma's afsluiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wellicht heb je wat aan deze tips:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding