Kan je op een Samsung Star Qwerty via de PC apps d'r op zetten? Zo ja: hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

nee want ik heb er zelf ook een
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat is mogelijk. het kan via 3 manieren.
usb-kabeltje
je koopt een usb kabeltje voor je telefoon. en sluit je kabeltje aan op je pc en mobiel.
via micro-sd kaart
je koopt bij een winkel een micro sd kaart. die doe je via een adapter met het formaat van een gewone sd kaart in je pc. als je geen sd kaart slot in je pc hebt, koop je een soort usb stick, waar je de ene kant in je usb poort kan drukken en aan de andere kant je micro sd kaart in kunt doen.
via bluetooth
als je geen bt op je pc hebt, koop dan een bt usb stick (bron 1)
Websites voor apps
getjar(2)
kies boven in je telefoon. maar daar staat niet je ssq, bij en kies daarom voor de samsung corby. die heeft de zelfde resolutie, en kan dus waarschijnlijk de zelfde apps gebruiken.
ga voor meer sites ff googelen, of kijk op mobile9.