Als je een blackberry bold 9780 neemt met een abbo van 2 jaar. Kan je dan na die 2 jaar overstappen naar een andere goedkopere provider?

Ik wil graag een blackberry bold 9780, maar het eerste jaar zal ik dan €16.25 betalen en het 2e jaar €32.50. Maar na die 2 jaar als me abbonnement is afgelopen kan ik dan bijvoorbeeld overstappen naar een ben abbonnement waar het heel goedkoop is. En hou ik dan alles internet, ping enzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je overstapt natuurlijk niet. Dan moet je weer een nieuw contract tekenen bij een nieuw provider, met afspraken over internet, belminuten etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je contract bij een provider afloopt, dan kun je vrij overstappen naar een andere provider. Het staat je dan vrij, om een nieuw abonnement naar keuze te kiezen. In dit geval dus een sim only abonnement, dat flink goedkoper zal zijn. Of daar ook onbeperkt internet en pingen bij zit heb je zelf in de hand.