ja, dat kan. Ik heb het zo gedaan. Op mn bureaublad heb ik een mapje gemaakt en dat heb ik fotos iphone genoemd. Hier sleep ik alle fotos heen die ik erop wil hebben. En in die map, maak ik weer mapjes en orden de fotos. Dan laat ik itunes weten welke map hij moet hebben om fotos te syncen. Als ik mn telefoon aansluit, haalt hij bij synchronisatie die bewuste map, met alle submappen binnen. En dan zie ik die mappen terug op mn telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het om de filmrol gaat daar kan het als je iPhone gejailbreakt hebt dan kun je er in Cydia bijvoorbeeld de app Photoalbums+ voor kopen weet niet of dat er ook gratis alternatieven zijn