Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone 4 kopen of abonnement

Ik kan nu mijn abonnement verlengen met een nieuwe Iphone maar twijfel om hem zelf
te lopen omdat de kosten dan lager zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat kan je gewoon uitrekenen.
Meestal maakt het niet zo veel uit, hangt wel van je abonnement af.
Als je veel belt kan je meestal beter sim-only nemen en de gsm zelf kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat abbo voordeliger is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan welk abbo je hebt idd; als je het goedkoopste abbo neemt van 30eu ongeveer, is het een beetje hetzelfde, maar als je een iPhone4 voor 700 eu koopt en een goedkoop abbo neemt, kan dat wel iets goedkoper zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar een toestel van 700 euro met een sim only om er mee te bellen is natuurlijk onzin. Dan koop je toch een simpele Nokia? De kracht van de iPhone zit gedeeltelijk op het internet. Dus je zult ook een internet abo moeten afsluiten. En dan heeft los kopen helemaal geen voordelen meer, in tegendeel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft geen internet te nemen. Ik gebruik mijn iPhone veel i.c.m. mijn Wifi verbinding thuis, en kom veel wifi onderweg tegen. Ik heb daarom mijn internet abbo niet verlengt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sim-only + internet?
Internet krijg je er dan meestal de eerst .. maanden voor 2.5 bij. (daarna 10,-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding