Ik kan geen smsjes meer ontvangen.

Ik kan geen smsjes meer ontvangen. Ik kan ze nog wel versturen, en bellen en gebeld worden lukt ook gewoon. Mijn provider is Vodafone.
Als ik de simkaart in een ander toestel stop, kan ik daar wel gewoon smsjes op ontvangen. En alle instellingen in mijn toestel (nokia n8) staan wel ingesteld zoals het zou moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat het SMS-geheugen op je telefoon vol zit. Verwijder een stelletje SMS-jes en alles werkt weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit had ik niet als reactie, maar als antwoord bedoeld. Zie dus ook bij de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeerd. Er zitten geen berichten meer in mijn inbox, maar alsnog kan ik geen smsjes meer ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan ik je verder niet helpen, helaas.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat het SMS-geheugen van je telefoon vol zit. Verwijder een stelletje SMS-jes en alles werkt weer gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het sms geheugen is nog helemaal vrij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn je outlook, verzonden items enz. ook allemaal leeg?
Dit is echt een fout in het toestel vrees ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat moet ik daar aan doen?
Terug gaan naar de winkel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb namelijk al wel alle software opnieuw geinstalleerd via de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, is geen fout van je toestel. De grootte van een telefoongeheugen (dus niet de geheugenkaart) verschilt van toestel tot toestel. Vandaar dat het met een ander toestel wel lukt. Het eerste antwoord (over het sms-geheugen) is het juiste.
Kijk anders even waar je sms'jes standaard opgeslagen worden, op je telefoon of op je sim-kaart. Wellicht kun je dat wijzigen.