Als je een mp3 hebt verzonden via je mail naar je iphone kun je dit wel openen. Maar kun je dit bestand ook opslaan?

Ik heb een mp3'tje naar mijn eigen email adres gestuurd en die mail weer geopend op mijn iphone, ik kan het mp3'tje wel afspelen, maar kan ik hem ook opslaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.6K

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, dat is een veel gehoorde klacht.
De workaround die ik gebruik is DropBox.

ipv. bestanden naar jezelf te mailen, gewoon in een folder op je PC plaatsen. Deze worden dan door DropBox op je iphone gesaved. Omgekeerd werkt uiteraard ook.