Als ik telefoonnummers in mijn telefoon opsla met 0031..... moet ik dan internationaal tarief betalen als ik dit nummer bel binnen Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog handiger is om de nummers met +31 op te slaan. Er zijn landen die niet met de voorloopnullen kunnen omgaan, maar wel met het landnummer. Met +31 zit je altijd goed.

Antwoorden (4)

Nee. Het netwerk ziet dat je vanuit Nederland belt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beter als +31 opslaan. 0031 werkt niet vanuit alle landen.
Nee. Het is alleen handig voor als je vanuit het buitenland gaat bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Je betaalt alleen voor bellen naar het buitenland als je een ander landnummer belt dan 0031. Evenzo geldt dit voor lokaal bellen, dus als je vanuit 030 naar 030 belt hoef je geen interlokaaltarief te betalen (via de vaste lijn dus).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, de telefoon is slim, hij weet in welk land jij je bevindt.

Je kan beter de nummers opslaan met +31 in plaats van 0031, want niet ieder land heeft 00 als code om internationaal te gaan. Met +31 omzeil je dat, je telefoon past zich dan aan aan de locale omstandigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een min? Is het enige juiste en volledige antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb ik een minnaar die denkt dat het nu nog valentijnsdag is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die heeft zeker je nummer niet om een sms te sturen of kan je zonder +31 niet bereiken... ;-)