Kan ik het uitschakelen dat de letters hij de samsung chat 335 puntjes boven de e zetten bijvoorbeeld als ik vaker als 1 keer druk?

Wanneer ik bij de samsung chat 335 vaker op bijvoorbeeld de e duw bij een sms bericht komen er puntjes over de e. kan ik dit uitschakelen zodat er gewoon meer e's komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, zet niet het nederlands, maar het amerikaans toetsenbord aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen amerikaans tussen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar kan ik dat dan doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je aan het typen bent staat er op het toetsenbord een icoontje waar je de taal kunt instellen, anders bij instellingen.
Daar ben ik inderdaad ook nog niet achtergekomen, dat vond ik ook al vrij irritant. en zoals het andere gegeven antwoord.. volgens mij is dit niet mogelijk ofwel? ik hou je vraag in de gaten, wel handig dat je dezelfde telefoon hebt, als ik dan nog iets te vragen heb, haha.

Toegevoegd na 11 minuten:
ik zie trouwens dat je hem wel op engels qua schrijftaal kan zetten. dan klik je eerst bij berichten, bericht maken of beantwoorden, en dan opties en dan schrijfopties, schrijftaal, engels. Dan doet ie wel meer e's of a's enzo achter elkaar, maar het irritante is dat je bij elk berichtje opnieuw dit in moet stellen, die schrijftaal.. dus als je het berichtje afsluit en je wil een nieuw bericht maken doet ie weer gewoon nederlands. verder ozu je nog 'voorspellende tekst' aan kunnen zetten, dan doet ie als je bijvoorbeelt 'maakt' of 'boom' typt niet mäkt of böm. maar dat doe ie dan dus alleen met woorden die hij kent. verder weet ik niet hoe je dit in kunt stellen.