Wat is het leukste smsje dat je ooit hebt gehad?

Of het mooiste, het grappigste, het liefste. In ieder geval een smsje dat je hebt bewaard (als je smsjes bewaard dan ;) ).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

"relkind, ik probeer te slapen. Ik zet nu mijn telefoon uit"

"DEMOS!!"

"Ja dat denk ik no ook achetaf namelijk ook ze was net weet op een andere fizza weer zij is ook overal war bier is"

"Heute abend bei uns zaufen. Halb Neun. Swinnbad ist geofnent"

"Kou is een emotie. Net als bier =)"

"ikbenietslater"

dat zijn zo'n beetje de grappige :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Kou is een emotie. Net als bier."
Geen speld tussen te krijgen.

Andere antwoorden (15)

Uw salaris is bijgeschreven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het allereerste sms'je van mijn vriend, een uur nadat we voor het eerst ergens samen hadden afgesproken: ik wil je alweer zien.

Heb al zijn sms'jes bewaard trouwens :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het over het allerEERSTE smsje ^^ En ruim 1100 smsjes in twee jaar is niet bepaald weinig te noemen :P
Niet ontvangen, wel verstuurd. De dag was 1 april.

Ik vroeg aan mijn vriendin of zij mij op een ander nummer wilde bellen omdat ik slecht bereik had, ik zei dat ik bij meneer de Leeuw zat. Het telefoonnummer was het nummer van Diergaarde Blijdorp.

Ze belde mij later op om te vertellen dat de dame die de telefoon opnam niet onder de indruk was!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is ook goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toeval wil dat mijn vroegere buurman meneer de Leeuw heette....
"Ik ben zat, wie ben jij?"

Van een klasgenoot, gestuurd rond drie uur 's nachts.

Toegevoegd op 18-06-2009 15:21:53
Oh, en toen ik rijexamen had kreeg ik een smsje van een klasgenoot met de tekst "Succes lepel!".
Dit had hij met T9 getypt, waardoor de bedoelde "kerel" anders werd opgevat door zijn mobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, niet "ik ben *het* zat", maar "ik bén zat"! Leuke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die T9 geeft wel meer grappige dingen.
Als ik Hallo Monique wil typen, staat er Hallo Mooiste en zo wil ik mijn zus niet aanspreken hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Succes lepel!" :-)))
Een SMS-je van mijn vriendin, als antwoord op iets dat ik haar had voorgesteld (en dat jullie niets aangaat) - ze schreef "Noni". Ik had geen idee wat dat moest betekenen. Tot ze me vertelde dat ze "Mooi" had ingetypt, maar dat haar T9 op Duits was ingesteld.

Mijn zus heeft ooit eens een leuk SMS-je verstuurd. We waren met twee auto's onderweg door Belgie. Ik had mijn zus net uitgelegd hoe T9 werkt. Ze wilde het meteen proberen. Dus toen de andere auto via SMS vroeg waar wij ongeveer waren, SMS-te ze terug "We zijn net voorbij kuil". Tja, Luik en Kuil zijn voor T9 hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is me een raadsel hoe en wanneer ik ben thuisgekomen, maar ik heb wel lekker geslapen!

Smsde een vriend een dag later na mijn feest, ik moest zo hard lachen:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Be my master", mijn manager stuurde dat net voor ik een relatie met haar kreeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nice!
Mijn hart is als een huisje, en dat huisje heeft een deur.. Ik was de sleutel verloren dus de deur bleef lang dicht.. maar jij hebt hem weer gevonden en open gemaakt..Ik hou van jou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wooowww, zo romantisch....
Of het de leukste was, weet ik niet, maar het was zeker de meest angstaanjagende: mijn moeder sms'te me ooit: ze komen eraan.

Ik heb de hele nacht trillend in m'n bedje gelegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meest mooie die ik oooit heb gestuurd is toen ik totaal vd kaart op een bankje lag in mallorca.

Stuur dijker buiten. nu. dronken op bankje nu. buiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het sms'je stond alleen:

walnoot

Daar moest ik best wel lang om lachen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Zou je eens op willen houden met bellen?'
Zo iets was 't.
Mijn keyboard-lock stond niet aan, en ik belde die persoon continue.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe nou niet als een kat in het nauw, wees dapper en onthou: Kleren maken niet de vrouw, het is om wie je bent, dat ik van je hou!

Dit smsje kreeg ik van een goede vriend toen ik bijna een avondje stappen wilde skippen omdat ik weer eens niet wist wat ik wilde aantrekken....
Zo lief, heb 'm al anderhalf jaar in mijn mobiel staan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na de aanslagen van 11 september 2001, sms'te een vriend: 'Kan ik een tijdje bij jou logeren? Iedereen is nu zo boos op mij. Ik heb nu echt een vriend nodig! Groetjes, Osama.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leukste sms'je wat ik ooit gestuurd heb: ik zocht mn baas, stuur m een smsje waar ben je gaat naast me op het bureau een hoop kabaal, komt een smsje binnen, had ie zn mobiel bij mij laten liggen