wie weet hoe je een filmpje op mobiel zet gewoon

ik wil het gewoon leren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het handig om dan even te melden op welk type mobiel

Antwoorden (2)

ik denk dat je 3 opties hebt
(kan er ook best eentje vergeten zijn)

1 - filmen met de camera op je mobiel.Zodra je klaar bent met filmen staat deze op je mobiel.

2 - Kabeltje tussen je pc en je mobiel, dan het filmpje slepen van de map uit de pc naar een map met filmpjes op je mobiel

3 - Bluetooth aanzetten op je pc en op je mobiel, koppelen en filmpje aanvinken voor verzenden.Paar minuutjes wachten (afhankelijk van de grootte van het filmpje) en klaar is kees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet iniedergeval mp4 formaat zijn, maar dat zijn alle filmpjes standaard. Sluit je mobiel aan op je computer/laptop en kopieeër en plal het filmpje bij je andere filmpjes op je mobiel. ( moet je even zoek waar die staan ). Dan zou hij het als het goed is moeten doen