Hoe veilig is een jailbreak nou eigenlijk en welke is het beste voor iPod touch 4g op iOS 4.2.1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik zou cydia gebruiken en het is complet veilig en terugdraaibaar :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Redelijk maar je iPod kan na een tijdje sloom worden en misschien kan je je iPod alleen nog maar aanzetten met je pc als je verkeerde jailbreak hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag is hier nvt gaa naar iphoneclub.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google maar even naar redsn0w 0.9.7rc8. Die heb ik. Stap voor stap word t beschreven. Volledig veilig als je de stappen volgt. In t ergste geval moet je via itunes fabrieksinstellingen herstellen. Geen probleem dus