krijg via mijn mobiel elke keer een sms met een medeling u kunt gratis mailen via uw telefoon

maar nu zag ik dat dit sms elke keer 55 eurocent kost ik heb hier niet om gevraagt maar hoe kan ik dit afmelden???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

www.smsdienstenfilter.nl/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op www.smsafzeggen.nl kun je opzoeken wie de aanbieder is van de dienst. Vul rechts bij zoeken een zoekterm in en vind zo vervolgens ook de code die je naar bijstaand nummer moet sms-en.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is lekker!
Kun je de afzender van het bericht niet blokkeren in je handy?
Probeer onderstaande link eens.

Joop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien slaat dit niet helemaal op jou maar als het om veel geld gaat sta je in het recht om het terug te vragen.

Zie link voor meer informatie. Het gaat erom dat de consument beschermd is tegen deze rare manier van geld verwerven voor derden.