Is er al een app van de Belastingdienst voor de IPhone om belastingaangifte mee te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou de Belastingdienst verlegen zitten om onbegrijpelijke aangiftes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeg het me af. Misschien zijn ze in Apeldoorn verstandiger dan Sanoma.
Kimath
13 jaar geleden
ik zou het niet vertrouwen om dat met een iPhone app te doen, is toch wel belangrijk dat het juist gebeurd.

Antwoorden (1)

nee deze is er niet