Geen probleem
Je wekker zit toch ook in hetzelfde stopcontact als je wasmachine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet doen...

Hij kan dan voor altijd nog kaar 1uur stroom geven (je yelefoon) Maar je moet et zelf weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het wel. Ampere staat voor stroomsterkte. Dus je zet er 3 keer zoveel op. Lijkt mij niet erg goed, daar is hij niet op gemaakt en gecalibreerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de spanning (Voltage / V) maar klopt. Een hoger amperage zegt in dit geval dat de adapter meer kan leveren dan de telefoon vraagt, andersom zou het niet gaan werken of kan je de adapter stuk maken.