Waarom maakt de iphone nog steeds geen gebruik van TomTom?

ze hebben wel gps dus het moet geen probleem zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nadat Apple details bekendmaakte over turn-by-turn navigatie op de iPhone speculeerde Ted Landau al dat TomTom en Garmin binnenkort wel van de partij zullen zijn. Het is niet moeilijk om zoiets te bedenken, want beide bedrijven zijn marktleider op het gebied van navigatie.

Maar Ted beweert nu onofficieel en op basis van bronnen die hij verder niet onthult, de bevestiging te hebben gekregen dat TomTom bezig is om navigatiesoftware voor de iPhone te maken. Het zal vlak na de release van iPhone OS 3.0 beschikbaar komen, mogelijk pas in het vierde kwartaal. Dat klinkt niet als “vlak na”, want iedereen verwacht dat iPhone OS 3.0 zo rond de zomer al beschikbaar zal zijn. Ted beweert echter, dat TomTom redenen heeft om te denken dat het nieuwe iPhone OS veel later komt: pas in augustus of september komt het voor het algemene publiek beschikbaar.

Vlak daarna komt de GPS-applicatie uit, waarschijnlijk pas in het vierde kwartaal. Aanvankelijk zijn betaalde diensten zoals verkeersinformatie nog niet beschikbaar. Verder schijnen ze zich in het hoofdkantoor in Amsterdam vooral druk te maken hoe de software niet gehackt kan worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

TomTom heeft na afloop van de keynote bekend gemaakt dat ze al navigatiesoftware hebben die geschikt is voor de iPhone. Een TomTom-woordvoerder heeft tegenover Reuters bevestigd dat het “navigatiesysteem al op de iPhone draait”. Een releasedatum voor de software wordt nog niet gegeven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de software van TomTom eerst geschikt moet worden gemaakt om te kunnen draaien op de iPhone.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iphone gebruikers zullen ook niet blij zijn met TomTom software op de Iphone. Wat er nu opzit is geheel gratis die van TomTom niet je moet voor kaarten betalen.