Weet er iemand een geschikte android mobieltje voor mij?

Mijn voorkeur gaat naar android gsm's alleen weet ik geen raad welke gsm ik zou kiezen, mijn maximum prijs bedraagt 350 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de SE Xperia X10 mini pro, vind 'm super! Maar of jij 'm goed vindt weet ik natuurlijk niet.. Ga eens een middagje de telecomwinkels af en houd telefoons in je hand, test de toetsen, vraag advies. En kies dan de mooiste/beste uit. Dat werkt altijd het best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku cindy ;-

Antwoorden (1)

htc wildfire, heeft een erg goed touchscreen, en kost rond de 230 euro dus dan heb je nog genoeg geld over om leuke apps te kopen uit de marketplace;)

het gemiddelde van alle reviews op kieskeurig is een 8,7 dus dat is ook meer dan ok!

ik heb ff een review gekopieerd:

Ik heb de wildfire nu een aantal weken in gebruik en ben er helemaal blij mee.

Hij ziet er erg mooi uit, ligt goed in de hand, goed formaat en ook degelijk. Heb hem helaas al een paar keer laten vallen en merk daar gelukkig niks van.

Had hiervoor een Samsung star en nu merk ik pas wat een smartphone kan. Internet is ideaal, vooral het vergroten van de tekst, past zich dan meteen aan het scherm, waardoor je niet de hele tijd heen en weer hoeft te schuiven om de zin af te lezen.

Had wel de handleiding nodig om alles te begrijpen, maar komt denk ik ook doordat er zoveel mee kan.

Accu is niet denderend, maar tja dat weet je van smartphones, vind ik dus niet hinderlijk.

Foto's vallen mij erg mee, wat ik hier had gelezen dacht ik dat ze super slecht waren, maar ik vind ze best goed.

Muziek is wat schel maar goed in de volume dus redelijke kwaliteit.

Android markt is ideaal, veel keuze en werkt allemaal erg snel.

Ik snap dat mensen die al een smartphone hebben gehad deze telefoon misschien matig vinden, maar als je niet eerder een smartphone hebt gehad, is dit echt een verademing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wat denkt u van htc legend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de verschillen zijn:
- de legend kan video's maken van 640x480 terwijl de wildfire filmt in een resolutie van 352x288 - en dat de htc legend een iets groter beeldscherm heeft met in verhouding ook een iets grotere resolutie. - maar de htc wildfire is wel bijna 100 euro goedkoper dus ik zou zelf voor de wildfire gaan. dit zijn de enige verschillen en ik weet natuurlijk niet wat u belangrijk vindt;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oké bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan;)