Welke huistelefoon moet ik nemen?

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 verschillende telefoons.
Het betreft de volgende:

1) http://www.kieskeurig.nl/telefoon/philips/id5551b/330992/

2)
http://www.kieskeurig.nl/telefoon/panasonic/kx-tg8321/287346/

Welke is het beste?

En later wil ik extra handsets erbij kopen.. Bij welke van de 2 zijn deze goedkoper, en waar zijn die te halen?

Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 20 uur:
Doordat ik heel veel lof over Siemens hoor, wil ik deze ook bij het rijtje voegen.

3) http://www.kieskeurig.nl/telefoon/siemens/gigaset_c595/337855/

Ik zou graag willen weten of de kwaliteit van Siemens echt zoveel beter is dan Panasonic.

Toegevoegd na 20 uur:
Tevens zag ik een Duitse versie van de Siemens telefoon (die is iets goedkoper dan de Nederlandse versie). Is de telefoon dan alleen in het Duits, of kan het toestel ook gewoon op de Nederlandse taal gezet worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Beiden zijn middensegment. Je mag aannemen dat ze een jaar of drie meegaan. Wil je telefoons die langer meegaan, zou ik je Gigaset (Siemens) aanbevelen. Die zie je ook veel in werkplaatsen en winkels liggen omdat ze het nooit af laten weten.

Het aanschaffen van een set met extra handsets is altijd goedkoper dan handsets bijkopen. Nu is het wel zo dat je over het algemeen niet gebonden bent aan het type handset dat je bijkoopt omdat het protocol over het algemeen gelijk is bij het basisstation van een bepaald merk. Wel kan het zo zijn dat het basisstation misschien niet alle functies van een nieuwe handset zal ondersteunen. Niet al te lang geleden heb ik onderstaande review geschreven.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het Duitse model zal inderdaad ook in het Nederlands gebruikt kunnen worden. Standaard komen ze met 10 talen ofzo. Geen zorgen dus en ja, hij zal langer meegaan dan de Panasonic.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beide vind ik niks, maar als ik moest kiezen zal ik voor de panasonic gaan, aangezien die ervaring iets beter was als philips.

Siemens gigaset vind ik wel geweldig. Die wil ik je dan ook aanbevelen. Koop daarbij direct een pakket met 3 handsets want los kopen is veel duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou geen een nemen. maar alleen een mob. je betaalt elke maand al kosten voor je huis telefoon. ook als je hem niet gebruikt,