mijn bb bold geeft wit scherm aan, en ik hoor wel als er gepingt wordt. maar zie niks.

ik deed mijn bb bold 9700, vandaag weer an na 2 maanden en toen deed mijn bb bold het weer even. en nu stopt hij er weer mee. en geeft het alleen wit beeld aan. ho kan ik hem resetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Resetten doe je door de batterij eruit te halen terwijl ie aan staat.. Werkt dat niet zou ik toch terug gaan naar de winkel van je provider, over het algemeen heb je 2 jaar garantie..