hoe zet ik mijn beltegoed om in gewoon geld?

ik heb te veel beltegoed gekregen en ik ben benieuwd of ik dat terug kan krijgen? en hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Het beste antwoord

Bij je provider kan je -helaas- geen geld terug krijgen.
Er is wel een mogelijkheid om beltegoed gedeeltelijk te cashen. Maar helaas krijg je zelf maar een deel van de opbrengst, het leeuwedeel gaat naar de aanbieder van de service.
Zelf heb ik het ook gebruikt toen ik nog erg veel beltegoed had (2 jaar abonnement dat ik niet verbelde); het werkt goed en ze betalen binnen enkele uren uit.
Maar het werkt alleen bij prepaid tegoed (en T-Mobile Flex)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat kan niet.
het is hetzelfde als dat je een product koopt in de winkel, bijvoorbeeld een voetbal, daarvoor krijg je ook niet zomaar je geld terug.
Want het beltegoed wat je koopt is het product van een telefoon maatschappij wat jij zelf hebt gekocht.

Toegevoegd na 8 minuten:
(ook al heb je teveel gekregen ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de code nog niet hebt geïnd kan je 'm proberen op marktplaats te verkopen, is mij een keer gelukt. Als je 'm al wel hebt geind word het lastig.