wat kan een blackberry curve met prepaid [eigenlijk kan je pingen en whatsappen met prepaid?]

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee tenzij je internet op zet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alles wat je normaal ook zou kunnen met abonnement (en de juiste (standaard) instellingen). Het gaat je waarschijnlijk (veel) geld kosten omdat internet met prepaid veel geld kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt mee.. loop maar eens n provider shop binnen en ze leggen het je uit.. tuurlijk is het wat duurder dan n abbo maar je hebt dan ook geen contract.. bijv. max 10 euro pm aan internet en 300 gratis sms is niet vreemd.. aanschaf curve 8520 is 180 eurootjes ongeveer...