Past in de iPhone 3g een "normale" simkaart?

Of werkt deze net zoals de iPhone 4 alleen met microsim?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

volgens mij zit er een normale sim kaart in mijn iphone 3g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 3G heeft een normale wat ze noemen mini-sim, eentje die eigenlijk in bijna alle gangbare toestellen zit. Vroeger waren er toestellen waar je de hele kaart (creditcardformaat) in moest stoppen. De 4G is er eentje waar er nog meer plastic rond de sim verwijderd is (micro-sim). De chips zijn overigens gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de iphone 4 heeft een mini-sim, in alle ANDERE iphones past een normale simkaart.