Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de top 5 (10) van alle telefoons?

Iphone 4 iOS (GS) - HTC - Blackberry Torch - Nokia N8???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
469

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hier is niet echt een goed antwoord op te geven denk ik. Dit ligt vooral aan waar je de telefoon voor wil gebruiken. Als je bijv een IPhone of Blackberry hebt, deze telefoons zijn "mode" telefoons. Ze zijn in bij jongeren, maar ze zijn niet goed te noemen. Een Sony Ericsson heeft vaak goede camera's, Nokia scoort vaak goed in het bereik enz enz....

Tevens heeft het OS er ook mee te maken. Er zijn mensen die zweren bij Windows Mobile, maar ook mensen die zeren bij Andriod oid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit soort vragen raadpleeg ik altijd kieskeurig. Hier worden veel reviews gegeven. En kan je makkelijk een keus maken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Portablegear heeft ook altijd wel een leuk lijstje.

Telefoons top 10:
Samsung Galaxy S
Sony Ericsson XPERIA X10
Apple iPhone 4
HTC Desire
Nokia N97 mini
HTC Desire HD
Nokia N8
BlackBerry Torch 9800
Samsung Galaxy Apollo
BlackBerry 8520 Curve

Smartphones top 10:
Apple iPhone 4
HTC Desire HD
Nokia N8
BlackBerry Torch 9800
Samsung Galaxy Apollo
BlackBerry 8520 Curve
HTC Desire
Sony Ericsson XPERIA X10
HTC Wildfire
Sony Ericsson X10 mini pro


Ik weet echter niet welk algoritme ze hiervoor gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kijkt naar de verkoopaantallen van de toestellen dan is de BlackBerry Torch momenteel het meest verkochte toestel. De Desire HD/Z doet het daarnaast erg goed. De iPhone4 staat daaronder, de Nokia N8 staat daaronder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Typhone staat de iPhone 4 bovenaan. Best een duidelijke uitleg waarom. Maar ik zelf vind de HTC's toch beter, maar dat komt voornamelijk doordat ik Android beter vind
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding