Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Téveel versch meningen:weet niet welke provider moet kiezen voor een abonn! Wil een BB, onbeperkt internetten+bellen+sms. Wie helpt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
675
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik: je hebt al teveel verschillende meningen en besluit er hier nog meer verschillende meningen bij te krijgen? Succes :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ben al jaren super tevreden met m'n Blackberry's in combinatie met Vodafone! Je zit naast welk abonnement dan ook, vast aan een Blackberry Internet Service contract (BIS) grote daarvan en kosten zijn overal redelijk gelijk!

Aan 1giga byte BIS zou je genoeg moeten hebben aangezien alle info "gecomprimeerd" (=verkleind door inpakken) verstuurd wordt! Daarom vallen de kosten van gebruik in het buitenland ook ontzettend mee...

Service van vodafone is voor mij de doorslaggevende factor, je wordt altijd prima geholpen en hebben constante kwaliteit! 3x in laatste 4 jaar m'n BB Bold9000 op laten sturen en elke keer binnen 2 weken een nieuw toestel terug onder garantie! Bij KPN kan dit zo 1,5 maand duren tevens zijn kpn-winkels niet echt honk-vast geweest de laatste 10 jaar! T-mobile komt de laatste tijd slecht in het nieuws met internet/telefonie dekking...

Uiteindelijk zou ik voor een profider kiezen waar je tevreden mee bent en niet alleen voor de kosten van het abonnement!

Vraag anders ook eens aan mensen bij je in de buurt hoe de dekking is...

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding