is het op een of andere manier mogelijk om meer dan 6 handsets op een siemens gigaset systeem aan te melden?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Gaat helaas niet lukken. Bij de instap klasse (à-klasse) maximaal vier bij de comfort (c en e-klasse) en design (s en sl-klasse) maximaal zes. De nieuwe DX800A kan er ook zes dect handsets aan, maar heeft de basis als extra hoorn / intern nummer. Dus zeven "handsets"
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord.

Andere antwoorden (1)

Via een normale weg denk ik van niet. Waarom zou je zes telefoons op één station aan willen sluiten? Lijkt me vooral lastig met opladen. Kun je beter één of twee stations erbij zetten, die je automatisch krijgt bij het aanschaffen van zulke telefoons.