welke mob kan ik het beste kopen voor ongeveer 250-300 euro op marktplaats? zat zelf te denken aan nokia e72

Toegevoegd na 5 minuten:
en vooral waarom :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk wel uit hoor met het kopen op marktplaats, je hoort zo vaak dat mensen wel betalen, maar nooit het toestel krijgen geleverd...

Antwoorden (2)

Samsung galaxy I9000

Toegevoegd na 5 minuten:
maar als je een mobiel van rond die prijs wilt kan je het beter bij een winkel bestellen.

bij bol.com is de nokia e72 114 euro
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-e72-zodium-black/9005000009792445/index.html

Toegevoegd na 8 minuten:
hier op marktplaats 275 euro
http://link.marktplaats.nl/404633357

en ook op marktplaats 200
http://link.marktplaats.nl/403042923

maar misschien kan je even aangeven wat voor eigenschappen je wilt.

Toegevoegd na 11 minuten:
ik zou de galaxy nemen omdat het echt gewoon een supersnelle, handige mobiel is en de kleuren zijn echt geweldig mooi.
door het grote beeldscherm is internetten ook makkelijker omdat je meer van de pagina ziet.
en het is de beste smartphone van 2011(officieel)
hier een review
http://www.gsmpedia.nl/samsung-galaxy-s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nooit een smartphone gehad. ik ben meer van het bellen en smsen. Vind het wel handig als ik af en toe internet heb voor bijvoorbeeld navigatie of email. Enige is nu wel dat ik een t-mobile sim only heb met 300 belm + 100 sms. Dus vroeg mij ook af ik internet erbij kan kopen (eventueel via t-mobile) en wat de kosten zijn.
alvast bedankt voor alle moeite mitch!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ik denk niet dat ik voor dit geld een zelfde mobiel los in de winkel kan kopen als op marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij vodafone internet bloxs aanzetten.
Dan betaal je 10 euro per maand voor internet. Mijn moeder had vroeger een oude nokia echt zonder internet en spelletjes.
Ik zei dat ze een andere moest nemen maar dat wou ze niet omdat die mobiel voor haar goed genoeg was.
Toen ging die mobiel stuk en heeft ze er voor gekozen een nokia n72 te nemen omdat die er voor haar simpel uitzag.
Nu is ze zo blij dat ze een nieuwr telefoon heeft.
Ze zit de hele dag op internet, ze heeft er zelfs spijt van dat ze het niet eerder heeft gedaan.
Kijk eens en vergelijk op kieskeurig.nl
hier heb je veel reviews en info over alle mobiele telefoons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, dat is een leuke site om eens te vergelijken +